Trzeci warszawski „Wyścig Szczurów” to impreza charytatywna, której organizatorami są Fundacja Sue Ryder i Fundacja Maraton Warszawski. Całość funduszy z imprezy zostanie przeznaczona na program Pierwszy Krok realizowany przez Fundację Sue Ryder oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji. Pierwszy krok to program, dzięki któremu młodzi ludzie, którzy w wyniku wypadku stali się niepełnosprawni, mają szansę na powrót do bardziej aktywnego życia.
Ten 3,5 km wyścig zachęca firmy oraz ich pracowników do udziału w zabawnym, ale trudnym wytrzymałościowo biegu, który pomoże wesprzeć słuszną sprawę – pomóc sparaliżowanym osobom powrócić do aktywnego życia. W biegu startują drużyny składające się z czterech uczestników (drużyny męskie, damskie i mieszane). W celu podkreślenia, iż jest to inicjatywa „białych kołnierzyków”, zawodnicy ubrani są w stroje służbowe (panowie: marynarka, spodnie garniturowe, koszule, krawaty, a panie: spódnice lub spodnie, kostiumy) oraz trzymają w ręku teczkę (aktówkę). Zalecane jest używanie butów sportowych.
Regulamin:
Biegacze mają do pokonania dystans ok. 3,5 km. Przy rejestracji zawodnicy otrzymają numery startowe, które powinny być umieszczone z przodu w widocznym miejscu.
Podczas wyścigu będzie mierzony czas, drużynie zalicza się czas przekroczenia linii mety przez ostatniego zawodnika z drużyny.
Zawody skierowane są głównie do firm i ich pracowników, ale udział w biegu mogą zgłosić także zespoły niezależne.
Aby wystartować, wystarczy zgłosić czteroosobową drużynę i opłacić wpisowe.
Zespoły z firm sponsorów i partnerów obowiązują zasady ustalone w umowie.
Biegacze zobowiązani są pobiec w strojach służbowych. Panowie: marynarka, spodnie garniturowe, koszule, krawaty. Panie: spódnice lub spodnie, garsonka lub inny uniform.
Każdy zawodnik musi trzymać w ręku teczkę (aktówkę) lub inny atrybut jego zawodu. Zalecane jest używanie butów sportowych!
Opłata:
Wpisowe za udział w biegu wynosi minimum 400 zł od drużyny. Pracownicy sfery budżetowej mają specjalną minimalną stawkę 100 zł od drużyny. Wpłaty prosimy dokonywać na konto Fundacji Sue Ryder z dopiskiem „RAT RACE” i nazwą drużyny: 68 1030 0019 0109 8530 0016 8843
Opłaty i rejestracja przez internet do 27 maja 2011. Dowód wpłaty jest niezbędny przy rejestracji przed zawodami. Istnieje możliwość opłaty gotówką na miejscu. Zarejestruj się i opłać udział już teraz!
Kategorie:
Satuetki zostaną przyznane w następujących kategoriach:
- Najlepszy zespół kobiecy,
- Najlepszy zespół męski,
- Najlepszy zespół mieszany,
- Firma, która wystawiła największą liczbę zawodników.
Program:
10.00- 12.30 - rejestracja uczestników
13.00 – Wyścig Szczurów (ok.3.5 km)
14.00 – Dekoracje zwycięzców