- 1. TERMIN I MIEJSCE
11 listopada 2013r. (poniedziałek). Godz.11:00 Biały Kościół k.Krakowa, ul.Krakowska 172 - Gminny Ośrodek Kultury i Sportu.
Dojazd autobusami komunikacji miejskiej w Krakowie nr 210 z przystanku „Bronowice Małe” do przystanku „Biały Kościół” (przystanek na żądanie), usytuowany ok. 30 metrów od hali sportowej - siedziby Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu. Polecamy również szeroką gamę busów kursujących z Krakowa w stronę Olkusza – trzeba wysiąść na przystanku „Biały Kościół”, (mapka dojazdu na stronie www.niepodleglosciowa11.pl
- 2. BIEG GŁÓWNY
Trasa biegu wynosi 11 kilometrów, nie jest atestowana i prowadzi w większości drogami asfaltowymi, a na odcinku ok. jednego kilometra drogą polną. Dokładny opis trasy znajduje się na stronie www.niepodleglosciowa11.pl Start biegu o godz.11:00. Limit na pokonanie trasy wynosi 120 min. Pomiar czasu dokonywany będzie systemem J-Chip, chipy zwrotne, bez kaucji.
Klasyfikacje: generalna kobiet i mężczyzn, wiekowe kobiety i mężczyźni oraz klasyfikacja małżeństw biegaczy:
K-16 16 – 34 lat
K-35 35 – 50 lat
K-50 powyżej 50 lat
M-16 16 - 23 lat
M-24 24 - 29 lat
M-30 30 - 39 lat
M-40 40 - 49 lat
M-50 50 - 60 lat
M-60 powyżej 60 lat
Aby w danej kategorii wiekowej zawodnicy zostali sklasyfikowani, bieg musi ukończyć minimum
6 zawodników. W przypadku mniejszej ilości zawodników, będą oni klasyfikowani w kategorii o jeden stopień starszej.
Klasyfikacja małżeństw biegaczy:
M-I małżeństwa ze stażem 1-10 lat
M-II małżeństwa ze stażem 11-20 lat
M-III małżeństwa ze stażem 21-30 lat
M-IV małżeństwa ze stażem powyżej 30 lat
Aby w danej kategorii małżeństwa biegaczy zostały sklasyfikowane, bieg musi ukończyć
w regulaminowym czasie obu małżonków. Do obliczeń przyjmuje się sumaryczny czas uzyskany przez parę.
W poszczególnych kategoriach bieg musi ukończyć minimum 5 małżeństw aby były one klasyfikowane.
W przypadku mniejszej ilości małżeństw w danej kategorii będą one klasyfikowane w kategorii o numer niższej.
- 3. NAGRODY
1. Klasyfikacja generalna kobiet
I miejsce - 1.000 zł
II miejsce - 700 zł
III miejsce - 500 zł
2. Klasyfikacja generalna mężczyzn
I miejsce - 1.000 zł
II miejsce - 700 zł
III miejsce - 500 zł
3. Klasyfikacja wiekowa kobiet
I miejsce – puchar
II miejsce – puchar
III miejsce – puchar
4. Klasyfikacja wiekowa mężczyzn
I miejsce – puchar
II miejsce – puchar
III miejsce – puchar
5. Klasyfikacja małżeństw
M-I I miejsce – 100zł
II miejsce – nagroda rzeczowa
III miejsce – nagroda rzeczowa
M-II I miejsce - 200 zł
II miejsce – nagroda rzeczowa
III miejsce – nagroda rzeczowa
M-III I miejsce – 300 zł
II miejsce – nagroda rzeczowa
III miejsce – nagroda rzeczowa
M-IV I miejsce – 400 zł
II miejsce – nagroda rzeczowa
III miejsce – nagroda rzeczowa
4. Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą bieg w czasie nie przekraczającym 120 minut otrzymują medal oraz wezmą udział w konkursie z nagrodą specjalną ufundowaną przez Wójta Gminy Wielka Wieś Tadeusza Wójtowicza.
5. Nagrody w klasyfikacji małżeństw mogą kumulować się z nagrodami w klasyfikacji generalnej
i wiekowej. Nagrody klasyfikacji wiekowej i generalnej nie kumulują się.
- 4. WARUNKI UCZESTNICTWA
Bieg główny ma charakter otwarty, startować w nim mogą osoby, które w dniu 11 listopada 2013 r. będą miały ukończone 16 lat.
Osoby niepełnoletnie muszą przedstawić pisemną zgodę rodzica na udział w biegu na formularzu zgłoszeniowym i wpłacić opłatę startową.
Osoby pełnoletnie muszą złożyć własnoręczne oświadczenie o zdolności do biegu na formularzu zgłoszeniowym i wpłacić opłatę startową.
Małżeństwa muszą okazać wyciąg z aktu małżeństwa.
- 5. ZGŁOSZENIA
- Biuro Organizacyjne biegu mieści się w siedzibie KKS Jura Moto Sport, 30-080 Zabierzów k.Krakowa, ul. Kolejowa 38. Tel/fax. 012/283-96-72, tel. 012/285-23-75 e-mail: biuro@juramotosport.pl - do dnia 8 listopada 2013 r.
- W dniu zawodów biuro zlokalizowane będzie w miejscu zawodów w Gminnym Ośrodku Kultury
i Sportu, 32-089 Biały Kościół, ul. Krakowska 172, www.gokis.wielka-wies.pl, w godzinach 8:00-10:30
- Zgłoszenia przyjmowane są: przez internet na stronie www.maratonypolskie.pl oraz faksem, mailem lub osobiście w Biurze Organizacyjnym do wyczerpania limitu 700 zawodników.