REGULAMIN
FIRST FROZEN BATTLE (pierwsza zimowa edycja Bitwy o Łódź)
1. ORGANIZATOR
Ø TIME4S www.time4s.pl
2. WSPÓŁORGANIZATOR:
Ø Stacja Nowa Gdynia
Ø Straż Miejska w Łodzi
Ø Ochotnicza Straż Pożarna Łagiewniki
3. CELE IMPREZY
Ø Wspieranie i popularyzowanie imprez biegowych w Łodzi.
Ø Zachęcanie do aktywnego, zdrowego i sportowego trybu życia mieszkańców Łodzi.
Ø Uatrakcyjnienie oferty imprez rekreacyjno-sportowych w Łodzi.
Ø Integracja biegaczy oraz instytucji i klubów sportowych.
4. TERMIN I MIEJSCE
Ø Bieg odbędzie się w dniu 09 stycznia 2016 roku, start godzina 12:00
Ø Biuro, szatnie i depozyt zawodów będzie znajdował się na terenie obiektów Stacji Nowa Gdynia ul.Sosnowa 1 95-100 Zgierz k/Łódź
5. UCZESTNICTWO
Ø W biegu głównym mogą uczestniczyć jedynie zawodnicy, którzy do dnia 09 stycznia 2016 roku ukończą 18 lat.
Ø Każdy z uczestników podczas weryfikacji w biurze zawodów zobowiązany jest do posiadania dowodu tożsamości.
Ø Każda osoba startująca w biegu, uczestniczy w nim na własną odpowiedzialność, podpisując w biurze zawodów stosowne oświadczenie
6. TRASA
Ø Bieg główny zostanie rozegrany na dystansie ~8 km
Ø Trasa biegu zostanie wyznaczona na terenie Stacji Nowa Gdynia oraz przyległych terenach leśnych, znajdować się będą na niej naturalne i sztuczne przeszkody do pokonania, błoto oraz zbiorniki wodne.
Ø Trasa oznaczona będzie taśmą i strzałkami, w miejscach gdzie trasa oznaczona będzie z dwóch stron przekroczenie taśm skutkować będzie natychmiastową dyskwalifikacją.
Ø Wszyscy zawodnicy zobowiązani są do pokonania przeszkód naturalnych i sztucznych znajdujących się na trasie zawodów.
7. ZGŁOSZENIA
Ø Zgłoszenia będą przyjmowane wyłącznie poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.bitwaolodz.pl
Ø Organizator ustala limit 200 zawodników i zawodniczek, którzy mogą wystartować w imprezie.
Ø O przydzieleniu numeru startowego decyduje termin wpłaty wpisowego, data wpływu na konto organizatora. Osoby, które wpłacą wpisowe po wyczerpaniu się miejsc dostaną jego zwrot na konto. O braku wolnych miejsc organizator poinformuje uczestników na stronie www.bitwaolodz.pl
Ø Drużyny należy zgłaszać do 03 stycznia 2016r poprzez wysłanie zgłoszenia na adres bitwaolodz@gmail.com – wzór zgłoszenia znajduje się na stronie www.bitwaolodz.pl. Lista zgłoszonych drużyn zostanie opublikowana w dniu 04 stycznia 2016 roku na stronie biegu www.bitwaolodz.pl
8. OPŁATA STARTOWA
Ø 50 zł – opłata startowa do dnia 30 listopada 2016 roku
Ø 60 zł – opłata startowa 01-24.12.2015 roku
Ø 75 zł – opłata startowa od 25.12.2016 i w dniu zawodów (o ile będą dostępne miejsca, w tym terminie nie gwarantujemy pełnego pakietu startowego)
Ø Wpisowe płatne jest na konto:
15 8783 0004 0012 9987 2001 0001
TIME4S
93-547 Łódź, ul.Ciasna 4m1
Opłata startowa za (imię i nazwisko) z dopiskiem „frozen battle 2016”
Ø Za dzień zapłaty uważa się datę wpływu środków na konto organizatora.
Ø W przypadku wniesienia opłaty startowej w niepełnej wysokości (np. w przypadku przekroczenia terminu wpłaty określonego powyżej) zawodnik jest zobowiązany do dopłacenia różnicy do wysokości kwoty, jaką powinien był wnieść zgodnie z terminem, w jakim dokonywał swojej wpłaty.
Ø Wpisowe nie podlega zwrotowi oraz nie może zostać przeniesione na innego uczestnika.
Ø W przypadku dokonania przelewu na 4 dni przed imprezą, zawodnik zobowiązany jest do przedstawienia potwierdzenia wpłaty w biurze zawodów.
Ø Dokonanie opłaty startowej jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu imprezy.
Ø Każdy zawodnik zgłoszony do biegu głównego otrzymuje w pakiecie startowym:
(organizator zastrzega sobie możliwość powiększenia pakietu startowego)
9. POMIAR CZASU:
Ø Elektroniczny pomiar czasu (za pomocą chipów zwrotnych)
Ø Do klasyfikacji generalnej liczy się czas brutto.
10. WERYFIKACJA ZAWODNIKÓW
Ø Biuro zawodów zlokalizowane będzie na terenie obiektów Stacji Nowa Gdynia ul.Sosnowa 1 95-100 Zgierz k/Łódź
Ø Biuro zawodów czynne będzie w dniu 9 stycznia 2016 roku w godzinach 09:00 – 11:00
Ø Odbiór pakietów startowych możliwy w dniu zawodów w biurze.
11. KLASYFIKACJA I NAGRODY
Ø Każdy z zawodników, który ukończy bieg główny otrzyma na mecie pamiątkowy medal.
Ø Prowadzona będzie klasyfikacja open w kategorii kobiet i mężczyzn.
Ø Drużynowa/firmowa (skład drużyny: 4 osób w tym, co najmniej jedna kobieta) – szczegóły dotyczące zgłaszania drużyn zawarte zostały w punkcie 7 regulaminu.
Ø Nagrody: za zajęcie miejsca 1 – 3 w biegu głównym w klasyfikacji kobiet i mężczyzn - pamiątkowe puchary oraz upominki,
Ø Nagrody w klasyfikacji drużynowej: drużyny 1 – 3 otrzymają pamiątkowe puchary oraz upominki.
12. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
Ø Koszt uczestnictwa pokrywa zawodnik.
Ø Koszty organizacji pokrywają organizatorzy.
Ø Bieg jest trudny technicznie i wymaga od uczestników dobrej sprawności i kondycji fizycznej.
Ø Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków leży w gestii zawodników.
Ø Zawodnicy startują w biegu na własną odpowiedzialność.
Ø Organizatorzy nie odpowiadają za rzeczy pozostawione bez opieki.
Ø Organizator zapewnia szatnie oraz depozyt.
Ø Miejsca parkingowe znajdują się w okolicy biura zawodów na terenie obiektów Stacji Nowa Gdynia ul.Sosnowa 1 95-100 Zgierz k/Łódź, parkowanie w miejscach niezgodnych z zasadami może powodować konsekwencje przewidziane przepisami drogowymi.
Ø Impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.
Ø Wszystkich zawodników startujących w „First Frozen Battle” obowiązuje niniejszy regulamin.
Ø Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania w celach promocyjnych, informacyjnych, wszelkich zdjęć, materiałów filmowych, wywiadów przedstawiających uczestników biegu.
Ø Protesty należy składać w przeciągu 30 minut od zakończenia zawodów w biurze zawodów po wpłaceniu kaucji w wysokości 200 zł.
Ø Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy bez podawania przyczyny.
Ø Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian oraz ostatecznej interpretacji regulaminu, który będzie dostępny w biurze zawodów.
Dyrektor
First Frozen Battle
Radosław Sekieta
bitwaolodz@gmail.com
Tel: 501 894 154